skoter :)

tjolahopptjolahej ! :)

idag har dt varit skola, som alla andra fredagar ;s haha :)
sen blev dt ju luciaträning i skolan .. sjöng mitt solo som jag
ska sjunga på vanliga lucia: gå inte förbi-peter jöback :)
den e fan bra, men jag gillar int peter jöback för dt menmne..
sen hade vi HK också :) gjorde nå äckliga kardemumma tryfflar.
dom var inge goda iaf ;p sen så gick jag hem och loggade in på
datorn :p tråkigt värre.. sen blev dt fredagsmys, och mitt fredags-
mys fick bli en sväng ut med skotern med ett massa trevligt folk ;)
jag tog "katten" seabercaten, camilla fick ta indyn.. sen var det
Karin & Sophie, & johan & marcus :) vi for typ på ett ställe, nån-
stans, vart jag inte vet egentligen vart vi var, men dt var lite snö..
vi körde där lite, lekte med skojtrarna haha.. sen umgicks vi bara,
och brottades, haha ! :) sen sku dom mördbulta indyn, den dog,
hehe, eller så inte :p men nu är jag trött också, såå nuuu
ska jag sova sak upp 10 imorogn, ska och jobba som servitris
:s på julbordet i bg .. Tove åkte ut från idol.. attans :s



 

pusspuss bloggen pusspuss ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0