måndag ?

tjena !

idag har dt int hänt så mye mer än skola, men vi hade stugdag så
vi fick bestämma lektionerna själver, dt var nice ! :) sen slutade vi
ju klockan halv 2 också, ännu nicare ! :) sen gick jag & gick
med min hund Tindra, lägger sen upp en bild på henne bara för att
hon e sååå söööwwht ! :) pusspåhenne.. sen var dt bara att börja
plugga ti provet imorogn ;s hojja, prov i 2:a världskriget, har ändå
pluggat ganska mkt, så nå går dt säkerligen bra ! :) hehe.. sen så
på badet och duschade, yey (y) haha.. sen plugg igen ;b
vill säga att mina skivor e klar nu också, så dom ska jag börja
sälja ! :) de e fint ! och nu ska jag sova, fast först ska jag plugga
litegranna ! :)


puss & kram ♥


visst är hon sööt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0