LULEÅ

hejhej,!
nu har jag kommit hem från dagens resa som gick ti lule town ! :)
jag var där med bästaste karin ! ;) jag köpte int mkt ! :) typ bara
en träja ett par såna dära saker, sen en sånt där kortspel .. en
bibel, jag har blitt kristen också x) haha !
vi typ gick på en massa affärer, vi hitta typ int så mye.. !
men ids faktiskt int skriva mer idag, ni får veta mer imorgon, kan ladda
upp nån smaskig bild nu ! :) resten imorgon ! :D



hade så förjävligt kul ska ni veta !!! :) (L)

ehe

detta är vad jag har köpt ! :)

jag och karin är inte alls flummig ? (a)




 

 

pössh & kjam


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötis:)<3

2009-12-31 @ 00:25:27
URL: http://karinfalk.blogg.se/
Postat av: fridda

du ee ! :)

2010-01-04 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0