karin ;)

hejhej :)
ska typ sova, ;)
har varit på julavslutning i skolan idag ! :) sen for
jag ti karin i pallo, vi har typ pratat och sjungt, sen fick
vi besök av Johan, Marcus & Anton ! :)
dom var typ där en stund, sen så var det nån som fick iden
att vi sku ut med skotern, men jag hade ju int indyn så vettni
för typ 1 gången på världshisorien åkte jag me nån, ni vet jag är sååå
jävla åkrädd .. men det gick bra :) Karin åkte med Marcus, jag
åkte med Johan och anton fick köra själv, :s hehe !
trodde allvarligt att jag sku dö, men det gick väldigt bra !! :)
det var ju kul, + att jag övervann min rädsla ;) yey, men jaja ! :) det var roligt
och måste göras om nån gång ! :) nu ksa jag sooova , tack för en rolig dag
mina små söta vennor hos karin :)



 

pössh & kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0