julafton :)

hejhej ! :)
idag är det dagen efter julafton, ides int blogga igår, eni heller på fler dagar
men har bättre för mej ! :) igår var det så att jag klev upp halv sju ! ni vet var
ju tvungen att följa traditionen julbadet ! :) sen efter det for jag och mamma ti
gve och köpte fler julklappar, och sen så kom vi hem vid 3 och då for vi till Gunvor
min faster som bjöd oss på väldigt god julmat, tack för det !
sen typ vid 7 for vi hem och öppnade julklappar :)
* en roosa skoterjacka,
* 3500 kr
* en film, flickan som lekte med elden.
* 300 kr på mobilpengar,
* en facemask, av sara
* nya hörlurar ti mp3, roosa dessutom
* 2 huvtröjor :)
* en mixer

och att jag får fara och prata med tindra med en tant som pratar med djur :)
och att jag och sara ska fara ti lule och kolla nått, och typ sova på hotell och grejjs !

me like my presents ! :) nu ut och köra skoter, måst ju testa ifall jackan och facemasken
är varma ;) nån som ska med smsa 0768187579 :)



 

pössh & kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0