jokkmokk

hejhej !
nu sitter jag här i jokkmokk, for hit igår .. ¨
det var därför det int blev någon bloggande igår, men
ni får faktiskt klara er, ag bloggar ju nue ! hihi
det kmr nog int bli bloggande nu varj dag fram till tisdag, 
ska vara här till tisdag, menmen.. och sen sååå kan
ni ju gärna smsa, ni vet vell mitt nummer så! annars ; 076818779
hihi gillar at nta på fingrarna ed hjälp an telefonkapparna
kan misstolkas, men tolka det på rät sätt ! hatar söndagar, då kmr det
int ut något nytt avsnitt av rs ! hojja vad hemskt, oj just de ja, ni kanske
undrar vad jag gör i jokkmokk, jag är hos min moster carola..
dom kom till hakkas igår för att jag, mamma, pappa, sara, johan,
magnus & carola sku äta hos min mommo.. det var ju gött.. men nu e
jag less julmat ! haha,. och nu hade jag tänkt gå och göra
något annat faktiskt ! :) menmen, smsa somsagt var !!! ;b;p hihi



pössh & kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0