ingen annan än du !

Hej !
idag har jag bara pluggat typ, och vart ute med mamma och
gått ner till röda bron med vovvarna, sen har jag skrivit upp-
sats om hitler, och vart social med en massa folk.. han tex! :)
gulligtvärre.. pusspådej!
sen har jag int gjort så mye mera, har vart trögt med dt hära
bloggandet på sistone, nu får jag skärpa mej, idag har jag &
Julia vart ute och gått också,
- Hej, du var inte hemma
haha, asg x) sen så sku jag skriva ut uppsatsen och då märkte
jag att vi int hade nå bläck i skrivaren, bajs !
men gull sophie sa att jag fick skriva ut däer, pusspådej! :)
men nu sak jag fara ti henne ! :) bara hon int sover, haha ! :)





puss & kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0