boorta !

tjolahopp,

nu sitter jag igen här, tänkte bara berätta att jag älskar
livet som det är just nu ! elr till viss del! just med orden 
som jag har sagt kanske int på den fronten, men annars
lever jag och gillar livet.. ! jag har allt jag behöver för
at leva, ja har en underbar familj, och jag har
dom allra
bästa och värdefullaste vännerna
man kan tänka sig !!!
vet inte vad jag skulle göra utan dom faktiskt !! ni kmr
alltid ha en stor plats i mitt hjärta, ja kan låte lite.. jag
vet inte, me det är faktiskt sant, jag klagar alltid på hur
dåligt mitt liv är, men nu känns det som om det e bra..
jag har även den bästa klassen man kan tänka sig !!
men jag har även jättesnälla och braa vänner på sidan
om mig, dom jag kanske int umgås med typ varje dag,
men dom som jag ändå vet om, tex dom jag umgås med
ute med skoter, och jag hoppas ni vet vilka ni är ! !

mamma, pappa, sara, felicia, karin, jessica, alexandra, sophie
, julia, & många fler !! vet int vad jag hade gjort utan er faktiskt !






pössh & kjam

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-12-27 @ 21:33:28
URL: http://karinfalk.blogg.se/
Postat av: sophie

<3

2009-12-28 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0