bilder

godmorgon, !
jag kom nyss från pallohournas, jag, karin, alexandra, jessica & felicia
har vart där under natten..
igår efter skolan kom alexandra,felicia & karin ti mej, för vi skulle
ti affären och köpa det vi skulle ha under kvällen/natten för att överleva
haha. vi köpte en massa saker sen for karin, jag & alex ti pallo. pappa
skjutsade oss. efter det for vi hem till karin för vi skulle vänta på att felicia
& jessica skulle komma :) medans hade vi "förfest", haha. bilder kmr !
vi gjorde också varsin hamburgare, men inte alex hon var tvungen att göra
en parisare ! ;) hehe..
efter typ 100 år kom tillslut jessica, och fellan..
då tog vi våra saker och gick dit vart vi skulle vara.. vi packade upp och
gjorde det väldigt mysigt, sen satt vi oss och bara pratade, om allt &
ingenting ! vi öppnade presenter också, jag fick : Felicia: en apa, tomte :)
Karin: tuggummi, I <3 HÅNGEL, och en godisask :) Jessica: ett halsband och en
apa, nyckelring :) Alex: en kalender :) tack för alla presenter ! :)
sen så kom Marcus & johan dit ! :) dom höll på däer, sen märkte jag att jag inte
hade nå batteri i mobilen och hade tagit fel laddare, den som inte funkade,
så jag frågade om jag kunde låna karins hemmifrån, men då ngick jag och sku
hämta den, efter en stund kmr Johan & Marcus efter mej, och typ kör på mej
hade uggs som turvar för marcus körde på mej men jag bara gled x) haha..
sen sprutade dom snö och hadde sig, sen var jag hos karin, men ingen var hemma
och ingen nyckel hade dom, så det var bara att knata sig hemmåt, men man fick trevligt
sällskap i telegfon iaf !
sen var jag frammedå kom dom tbx men då hade dom med sig Anton (y)
då körde vi kurremeddurre ! :)
det var ju skoj, men sen gick vi upp på vindan och hade oss, och marcus, han är
en jävel på att skrämmas elr så är det jag som är lättskrämd ? ja jag vet då inte ;)
men sen typ gjorde vi inte så mycket mer än retades, sen sku dom fara och då fastnade en,
och jag skulle gå dit då ramlade jag med uggsen, ;( satan vad jag har ont efter det i sidan
har ett stort jävla blåmärke däer. men han komn loss iaf !
sen for dom och vi gick och promma runt skolan, och vad tror ni händer ?
jag ramlar igen på isen.. jag springer sak ta fart, sen bara svifffs , elr nått, jag landar på
rygg.. :s jag som har astma får ett nödstopp * jag slutar andas, och får ingen luft, hojja
men sen blir det bättre, men jag har jätttttte ont i svanken..
då gick vi in.. sen har vi typ bara kollat film och allmänt pratat om allt ! :)

men jag bjussar på några bilder om hur mysigt och roligt vi har haft ! har tyvärr ingen bild på anton.. :(


förfesten hos karin !

du vet jag & alex är REDAN flummiga !!

haha !

fatta mysigt !!

min stjärna ! ;)

berranus, elr jag menar, nått annat ;)

chips

en massa godis med en massa kinder maxi !

viii ! ale jag felicia karin & jessi

mina julklappar !

nisse

jossan ! ;)

maQss ;)

på natten när vi bara pratade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0