2 december

hejsan ! :)

idag har dt inte hänt så mycket ! ;) hehe, har vart på badet och tränat,
skolan, och gått med hunden i genomsnitt alltså, :) haha ! och nu sitter
jag här i mitt lilla rum och suckar över hur mycket läxor vi egentligen '
har ;s får ångest, borde egentligen börja med det, men ids fan inte...
fyfan vad jobbigt, men vill man ha betyg till jul borde jag kanske sätta fart
och få lite bra betyg, har prov på prov på inlämmningar på ännu mera prov,
haha !.. osv... hihi.. men undrar också om jag kmr frysa ihjäl imorogn när
jag och fellan sak ut med skotern x) haha ! men säg, kläder efter väder :p
indyn tänkte jag sku få röra på sig lite ! ;) hehe.. är väldigt dålig på att
in bilder, men jaja, saksamm inte hela världen inte.. :)
nu e jag trött och har bestämmt mej för att krypa ner i sängen och läsa den
dära boken vi sku ha läst ut ti på fredag ;) måste plugga på 2:a världskrige
imorogn, så hinner int läsa nå imorogn :) haha ..
bjuder på några bilder också ! :)




 

 

pusspuss bloggen pusspuss









lite suddiga bilde,r men tagen med mobilkameran, och dt e ingen bra kamera i den ! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0