om igår ! x)

hejsan, har just vaknat. jag var jätte trött i går. så jag gick och lade mej redan klockan 24.00. men jag tänkte att jag ska blogga om igår, för jag idea inte igår.x) inte nu för att jag tror att någon människa läser denna skit som jag skriver för att jag har tråkiiigt !
men i alla fall, igår var jag faktidkt i Gällivare med mamma och Sara, vi var på dollar och jag och sara gick på stan medans mamma var och solade. :) det blev inte nått att köpa för mig under hela dagen , stolt :) jag ska spara pengarna tills när vi åker till Luleå med skolan den 21 april. just då fyller mamma 42 år :) men då kan jag lika gärna hitta en present till henne.. men jag vet inte vad jag ska köpa åt henne.är det nån som har nått förslag på 42 åriga presenter ? så är det bara att kommentera :p. men nu ska jag bädda sängen , sen ska jag sätta in ett nytt batteri i skotern :p Längtar tills felicia kommer hem :)

pusshejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0