Måndag :)

hejhej, nu var det väldigt längesen jag har bloggat, men jag har inte haft tid ! : / så mycket läxor. men i dag fick jag veta ett prov i alla fall, so prov. Leva i norden- jordbruk och industri. Jag fick VG, nöjd att jag klara det i alla fall. :) men jag siktar ändå inte på ett MVG så :p men nu är jag i skolan och vi måste blogga, men igentligen ska jag blogga i min och jessis blogg, men vi kommer inte ens på vad vi hette så, lite svårt kanske :) ah, men i lördags har jag varit och haft konsert med Con Amore :) kulkul. ci övade från 10 på morgon till 6 på kvällen, sen hade vi konsert från 6-8 . gick ganske bra i alla fall. nu mobbar JOhan mej för att jag har heter Friddis.blogg.se han e taskig , erkänn ? :p men jag vet inte vad jag ska skriva mer än att, i morgon fyller mamma 42 år :) grattis till henne ! <3 + att i morgon far klass 8 ti luleå ! akta er här kommer vi ! :) ska nog köpa nått fint till mamma och sara för att sara fyller åt den 26 april ! grattis till henne också ! :) <3 haha , nu vet jag inte vad jag ska skriva :S men ni får en blogg okm hela dagen i kväll också, om jag hinner för att jag ska plugga , plus att vi har jägarexamne i dag kulkul (A) .
pusshejs



Frida Fredriksson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0