jobbigdag :p

hejsan :p idag har dt faktiskt vari en jobbig dag. på morgon så fikade jag sen gick jag och mamma och promma, då kom jag på att jag inte har nå promenadskor, så då sa mamma att vi far in till gällivare och köper ett par skor. det kom så där hastigt, så jag bara ; okej :)
vi kom hem effter prommenaden och vi åt mat, sen bar det i väg. vi for först till Intersport och kollade skor där, jag tänkte först köpa ett  par salomon, men då kom jag på att det är ju bara för att gå, till sommarn ska jag ju börja springa så man får bra kondis.. så då sa jag att det är lika bra att jag köper ett par "running" skor. för med dom kan jag både gå och springa i, nackdelen med dom är ju att dom inte är vattentäta, men jag menar vintern är ju snart slut, :) hahamen dom var typ vita lila gåra silvriga adidas skor. dom var inte så fula faktiskt. men dom skorna ska jag ju inte börja ha i skolan , det är ju bara sånadär skor man har när man är ute i naturen och gååååår !! :) haha.. sen efter vi hade vari där gick vi på domus och köpte frukt :P senare for vi på dollar, mamma köpte hundben åt Bell. men senare efter att vi hade vari där for vi då hem :) vi skulle plugga , eller jag i alla fall, men jag bad Annis komma och hjälpa mej att göra en smoothie. så dom var från 19.30 - 22.00 :) det var kul. det var Annis o Jimmy. för dom som inte vet vem Jimmy är så är det Annis (Anna-Lena Partapoulie*) ´s kille x ) haha. men jaja , nu ska jag faktiskt gå och sova.
pussen på er alla och GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0