Jacuzzi :)

hejsan, en blogg om igår :) när jag vaknade så pluggade jag på provet tills Annis ringde, sen for jag dit och där stäsade vi typ sen for vi på affären också. men det bästa av allt var att vi badade jacuzzi. det var jätte varmt, men skönt ändå. :p bara hennes special dusch var ju skööön ! :) vi badade i typ 1 ½ timme. haha , hade litelite huvudvärk sen , men den gick över fort. efter vi hade vari och bada var klockan 22.30, då spelade vi ett spel. game of life, eller nått sånt hette den. :psen skjutsade* Jimmy mej hem , jag kom hem typ halv tolv, då gick jag och sov, men kände sej JÄTTE ren efteråt :p okej , men snart får ni en blogg om i dag :)

pusshejs




Frida Fredriksson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0