hur trög får man vara ?!

halllojjj, idag har jag faktiskt insett att han är trög ! alltså, misstag att bli kär i han helt enkelt ! : / men så äre. jag kan inte göra nått åt det nu , så .. men det finns säkert "den rätte för Fredriksson" haha..x) men åter till i dag. idag har jag faktiskt varit ut med skotern med en massa.. grillat körv x) 2 times. en gång med pappa o mamma , sen senare på kvällen , med andra folk. funderar att KANSKE sätta pipor på skotern men får se.. jååh , jag tycker också.

Hojja , vad tomt det är utan Felicia. Hon är i fjälls just nu. men hon kommer väll hem snart får man väll hoppas. man får väll hoppas att hon har det kul där uppe. alla som bor i Hakkas kan man väll inte säga detsamma. vad skulle man göra i fall man inte kunde fara ut med skotrarna om dagarna ?!
finns det nått socialt folk där ute som kanske vill umgås till lovet, skriv gärna då : ) ni kan även gå in på min bdb om ni vill .  www.bilddagboken.se - Fridolin94

nä nu ska jag gå och natta :) är jättejätte trött, inte jättejättejättetrött , som lollo x)
pusshejs !



Frida Fredriksson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0