Gällivare, igen ! :p

tjänare :)
idag har man ju varit i Gällivare igen :) först på morgon då var jag inne pådatorn sen hjälpte jag pappa att sätta batteriet i skotern, sen for faktiskt jag o mamma till Gällivareoch uträttade några ärenden :p bla, COOP, domus,. mm
jag har köpt ; nässprey, ett par byxor, ett linne, och en cardigan,. men jag har sån tur att min mamma betalade det :) tusen tack mamma ! :) nä nu är klockan 22.34 och jag är faktiskt lite trött av mej , så nu ska jag nog gå och lägga mej, jag måste väll släcka tv:en för mamma har väll somnat utan att släcka den x) . visste ni att Sophie har kommit hem nu ! heeeeej sophie <3
men Felicia har också kommit hem nu, heeeej Felicia <33

pusshejs allesammans : )


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Heeej Friiida !!

2009-04-08 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0